Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konfigurátor rozvodny velmi vysokého napětí
Pokorný, Patrik ; Šeda, Miloš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je implementace webové aplikace pro konfiguraci rozvodny velmi vysokého napětí. Aplikace kombinuje zobrazení prostorového modelu a jednopólového schématu konfigurovaného produktu. Tohoto je dosaženo kombinací technologií využívajících standardu HTML5 a JavaScriptu.
Konfigurátor rozvodny velmi vysokého napětí
Pokorný, Patrik ; Šeda, Miloš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je implementace webové aplikace pro konfiguraci rozvodny velmi vysokého napětí. Aplikace kombinuje zobrazení prostorového modelu a jednopólového schématu konfigurovaného produktu. Tohoto je dosaženo kombinací technologií využívajících standardu HTML5 a JavaScriptu.
Využití 3D grafiky v interiérovém designu
Do Bao, Vuong ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
V době globálních firem, které vyrábí miliony kusů produktů, se všichni snaží co nejlépe využít omezené zdroje, které máme. Firmám po celém světě a zejména těm v nábytkovém průmyslu se otevírají nové možnosti jak ušetřit na vizualizacích svých produktů. Velké firmy jako IKEA stabilně využívá 3D grafiky pro vizualizaci nábytku čím dál více, co tato změna obnáší, a jaké jsou její výhody oproti doposavadní technologii digitální fotografie? Cílem práce je předložit informace o efektivitě 3D grafiky pro produktovou vizualizaci a popsat rozdíly mezi 3D grafikou a digitální fotografií. Obsahem práce je také popis pracovního postupu při vizualizaci interiéru. Ve výsledku 3D grafika měla vyšší vstupní náklady, ale v dlouhodobém měřítku se ze vstupních nákladů stávají investice, které se vyplatí více, než fotografie, které jsou spíše krátkodobého charakteru.
Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace
Dušek, Václav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Skrze svou bakalářskou práci "Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace" chci nejprve seznámit čtenáře s 3D grafikou a jejím použitím v praxi. Na 3D grafiku se však neomezuji a věnuji se též fotografii a tvorbě kompozice v uměleckém díle. Hlavní přínos práce pak tkví v praktické části, která se zabývá problematikou tvorby produktové vizualizace -- existuje totiž více možností, jak ji tvořit. Pro ucelenost a lepší pochopení se v praktické části nachází produktový řetězec, jenž nastiňuje průchod zakázkou při tvorbě produktové vizualizace. V poslední části bakalářské práce poté simuluji konkrétní zakázku na produktovou vizualizaci telefonu LG G2. V závěru bakalářské práce slouží tyto výstupní vizualizace ke zhodnocení jednotlivých metod a k celkovému shrnutí problematiky produktové vizualizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.